allt möjligt

Har äntligen kommit fram till golvet och soffan! haha Det är så mycket små skit saker så ja tror ja blir galen. Frågan är om han ska ha kvar allt smått!? Ja vågar inte slänga allt, då vet man aldrig vad som händer. haha
Nu är det bara lite små saker kvar i alla fall, sen ska ja dammtorka dom största ytorna sen får det fan va klart. Det är inte ens mitt rum, haha. ;P Men om ja känner Andreas rätt så lär det aldrig bli gjort annars. I alla fall inte hemma såhär. Dock när vi är ensama i lägenheter är han en jävel på att hålla rent och städa. Det är bra det.

För vi ska ju faktiskt flytta till en egen lägenhet i slutet av sommaren, eller ja, 1 september. :) Fatta vad roligt. Bellmansbacken blir det. Lägenheten längst bort från Bellman, så det blir liksom lite mer ensamt också. Vi kommer bara gränsa till en lägenhet istället för två som det va med den andra vi funderade på, men inte fick. Så det här är mycket bättre! Undrar hur tapeterna ser ut. haha
Vi har inte ens vart och tittat på den, vi bara tog den. :) Men egentligen, vas spelar tapeterna för roll!? Ganska mycket kanske, men ja flyttar hellre till en egen lägenhet med mindre fina tapeter, än bor kvar hemma för att vi inte har råd att tapetsera om. :) Så är det.

Nu blev det lite mer text än jag hade tänkt mrker jag. Men det går inte att sluta när man kommit i ett flow. :)
Men nu ger jag mig. Får se när ja skriver nått nästa gång. ;)



love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0