måndag

Hejsan!

Har vart några härliga dagar, eller snarare nästan två veckor. Ida har ännu en gång lämnat sin lägenhet i mina händer! Även denna gång finns den kvar i gott skick! :) Katten har slutat skvätta inne och hon gosade till och med idag! Så nu lär vi inte kunna ta i henne i ett år igen. ;) haha

Nu sitter jag här och faktiskt väntar på mat. Jätte sugen på en sallad va ja, men det blir kyckling. Lika gott. :) Särskilt när frun i huset är en jävel på matlagning! :D haha

Har äntligen sökt lite jobb nu, lite väl sent!!! Men ändå, nu är det iaf gjort. Mitt största hopp ligger på Ica! Dock sa chefen att ja inte skulle hoppas för mycket. Men dom andra ställena är värre! haha !


Nej men nu får det va nog för den här gången tror jag! :) pussss



love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0