messy


Jag kan inte riktigt förstå hur det kan bli så stökigt så snabbt alltså! Jag och Andreas har vart i hans rum i två nätter nu, och det ser ut som någon slags efter-krigs-tid här inne! Saker överallt, smutsiga och rena kläder om vartannat. Jag tror det får bli en rejäl tvätt idag! :P
Tänkte att ja skulle städa upp lite tills han kommer hem sen! Men jag har bara två timmar kvar ungefär, och för att va ärlig vet ja inte om ja hinner allt. haha
Men istället för att sitta här och dryga kan ja ju lika gärna sätta igång. Behöver musik först! Rihanna får duga. ;)


love

S


Kommentarer
Postat av: Olavstella

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2012-01-31 @ 09:33:46
URL: http://olavstella.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0