uppe med tuppen

Godmorgob! :)

I skrivande stund är klockan ca tio i 6. Ja måste vara klar om 25 minuter, för att då sätta mig i en bil och köra till Karlstad. Min bror fick ändra sin tid på sjukhuset i karlstad till idag, klockan 8. Vilken betyder tidiga mornar för visa i hagfors som inte riktigt brukar va uppe såhär tidigt. ;) Men ja tycker faktiskt det är skönt. Se morgonen lite. :)


Satte på min nys bärbara dator, och så va bakgrunden helt vit, ja trodde det hade blivit nått fel så ja sa att Filip skulle ta en titt, men det va inge fel, utan igår hade ja ändrat någon inställning själv, om batterit, så det va därför datorn såg virus smittad ut. ;)

Min nya dator mår bra. ;)
(vissa stavfel bes om ursäkt för)

And so am I! :)


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0