vardag


Har nyss gjort klart mina uppgifter jag fick av min jobbcoatch för två veckor sen. Alltså, hemuppgifter? Vad blir det sen då, dagliga möten med en klass?! Känns rätt underligt faktiskt. Går ju inte direkt i skolan. haha
Som tur var, va de enkla saker, typ skriva en lista på dom senaste jobben ja sökt, ända mitt cv lite och ringa en människa. Enkelt, men det har tagit nästan två timmar. Plus att ja sökte ett fett jobb på Jula. haha :) Det tog jätte långt tid. Plus att ja va tvungen att sminka mig också, skulle ta en kort och skicka till dom, och ja såg febrig ut på korten utan smink. Vem vill anställa en person som ser sjuk ut!? :D haha

Så kort och gott, nu är jag klar med allt för idag!

lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0