Åland update


Hej igen!

Nu har ja vart skitigt dålig på att uppdatera den här bloggen! Men ja har bra anledningar! ;)



Vi åkte ju på Ålandsresa i lördags. Det va riktigt kul. :) Åt och drack! :) Jag och Andreas utforskade varenda vrå på den där båten kan ja lova. Det va lite otäckt. För vi åkte längst ner med hissen, gick vilse bland alla korridorer, träffade en skum kvinna som nojade ur totalt, och tillsist hamnade vi i en vrå där det stod 'stab room'. Det va som i en skräckfilm. :P haha, hittade hissen tillsist och åkte längst upp där vi va säkra. ;) haha Nej men det va lite skummt! ;)

Vi kom hem på söndagsnatten! Jag va helt slut efter 6 timmar på en trång buss sen en timme i bil, så ja orkade verkligen inte starta datorn och skriva! Sen resten av dagarna har vi bara legat i sängen och vart sjuka! Blev as förkyld på lördagsnatten! Det va nog för att vi sprang runt ute på däck i blåsvädret! ;P

Men det va nog en utav dom bästa och roligaste sagerna ja gjort på många år! :) Jag kan lova att det inte va min sista båtresa! :D




love

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0