följetång


Ja men va fan, bara för att ja älskar min kille, och inte blir galen på allt han gör och säger!
Svar till: EMMA!

Jag måste erkänna att jag är lite full nu. Jag har druckigt några glas vin (okej ganska många), men ja känner mig ändå ganska nykter! Ni vet vad ja menar! Någon stans mellan full och nykter! Nu tjatar jag. Känns rätt bra. Jag kikade nyss på det senaste Big Brother avsnittet. Så igen, lite för full för nått sånt. Måste i alla fall få säga att det är väl ett för jävla bra program. :) Jag älskar att jag har kanal 11.! :) Jag tycker seriöst synd om dom som inte kan se det. Det är inte bara ett program, det är som en jävla grej som sätter sig på hjärnan tills man har sett hur det har gått för alla idioter som är med liksom! ;)
Satans beroendeframkallande i alla fall. :)


Men nu mina kära läsare (vilket börjar bli en del) ska jag gå och lägga mig!



love

S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur de.

2011-03-05 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0