Fullspäckad helg


Äntligen är det fredageftermiddag! :) Känns som att den här veckan har vart oändligt lång. Har känt mig helt deprimerad flera dagar också! Är nog för att ja tappat kontrollen helt på dagarna och tid och rum! Men nu är det iaf fredag som sagt. Ska dricka lite vin ikväll med några kompisar jag inte umgåts med på ett tag, så det ska bli riktigt trevligt. :) Saknar dom vet ni! ;)

Sen imorgon ska jag ut och pimpla (ja jag ska inte pimpla, ja ska grilla) med Pär, pedda och Jimmie. Vet inte om det blir någon mer. Får bara hoppas att vädret är bra så vi kan åka ut. :)

På kvällen imorgon (HEMLIGT)! Ni får höra på söndag! ;)


Sen vet ja inte om det är så mycket mer planerat! Jag kommer sakna min älskling, men va fan en dag kan vi va utan varandra! Blir du nöjd nu Emma? :) haha


Vi hörs nog mer ikväll! :)



love

S



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah wow, en dag! Toffel!!!!!

2011-03-04 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0