ja ger dig min morgon


Hej!
Visst är väl även detta en fullt underbar morgon! :) Gick upp tidigt idag med, skjutsade mamma. Men det gör inte ett dugg att gå upp lite tidigare än vanligt. Jag älskar morgonsol! Det är absolut min favorit del utav dagen, lätt.
Finns nog inget som slår en fin morgon! :)



Jag har upptäckt att mitt hår börjar bli riktigt långt nu också. :P Lite sisådär med färgen. Det blir ju lite skummt när man har blekt och färgat hela tiden och låter det växa ut, som ja gör nu. Har bestämmt mig för att i alla fall försöka låta det växa ut till min naturliga hårfärg. Så ni får ha överseende om mitt hår kan se lite ojämt ut ett tag nu. ;) haha





Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med nu, så vi hörs säkert sen. ;)


love

S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0