la la la


Hej hej! :)

Jag har verkligen tappat bort mig i bloggandet i det senaste. Jag har varken haft tid eller lust faktiskt. Vet inte vad jag ska säga faktiskt, haha.

Men nu sitter jag i alla fall här. Andreas har gått och sök jobb på nått ställe. Så ja vet inte riktigt vad ja ska hitta på. Gå ner och lösa korsord kanske!? Ja, jag har fastnat i korsordslösande! Vi ligger hela kvällarna och stirrar in i tidningen! När man blir riktigt trött går alla bokstäver ihop. Får fan huvudvärk ibland. :P


Nu korsord, sen när Andreas kommer hem ska vi titta på Big Brother! :)

Btw, ja trodde (och hoppades) att det skulle komma tre as snygga brudar till oasen, men nej dom skickar in tre dryga brudar istället. :P Hoppas dom har mer att ge. ;)


love

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0