Lördagens bestyr


Oj oj vilken dag det här har varit. Ja struntade i pimplingen och hjälpte till att röja undan massa gammalt skräp här hemma istället! Det va faktiskgt ganska så mysigt, man hittade ju liksom gamla saker! Som tex en dagbok sen ja va 12 år! Det enda ja kommer säga om den är att om NÅGON (!) får tag på den, så måste ja fly landet och gå under jord! Så jävla illa. xD Man trodde säkert att man va värsta coolingen då, men nu är det fan bara pinsamt! Ja satt och läste för mig själv. Ja tror att ja rodnade för mig själv! Hahah Så pinsamt, men kul. :D

Blev lite mer text nu än vad jag hade tänkt mig, men det blir ju så. Skriver allt eftersom man kommer på liksom. :) På tal om det ska jag nog skriva en bok om mitt liv! haha Kommer säkert bli en jättre kort och tråkig bok. För ett sånt jävla händelserikt liv har ja ju liksom inte! :D Sådär, ännu mer text.




Ja va tvungen att ta ett kort! Älskar man sig själv så gör man! haha skojja. ^^



Ni får ursäkta klädvalet! Men jag har fanimej inte hunnit hitta några passande kläder för ikväll än! Får slänga ihop nått snabbt snart! Tiden börjar rinna ut. Men fint folk kommer ju sent, så ja kanske kan dryga mig lite till då. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0