mys dag


Hej kära läsare!

Jag älskar vårat väder! :)


Sitter hemma i Hagfors just nu. Va tvungen att åka till bolaget i sista minuten. :P Töligt att det inte finns nått systembolag i Ekshärad alltså. Men nu vet ja inte riktigt vad jag ska göra. För om ja åker tillbaka till Ekshärad nu, så kommer ja inte in i Andreas hus. Jag och låset på ytterdörren går inte ihop! Det går inte att få upp det! Jag fattar inte vad problemet är, för alla andra får ju upp det, men inte jag. :P Andreas är och spelar gitarr med sin pappa någonstans, så ja får väl stanna här då. :P

Det är så tråkigt att bara sitta och vänta på att han ska ringa och säga att han ska hem så ja kommer inte. xD


Det va en rätt kul 'fest' igår. Började vid 10 kanske, åkte till Fredrik och slängde i mig en vinflaska. Ja måste säga att jag blev perfekt full. Det va bara 8,5% i den, men det räckte till. Slapp och bli stenfull iaf. ;)


Jag kanske kan titta på gårdagens Big Brother. ;)


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0