UNDERBAR DAG


Godförmiddag solstrålar! ;)


Är det inte en förtjusande dag vi har idag! :) Vaknade halv 9 av att solen sken rakt in i mina ögon! Gjorde faktiskt med flit igår kväll, drog inte ner rullgardinen just för att ja ville att det skulle hända! Jag hoppades på en fin dag och jag fick en. :) Det va nog för att ja sa till mamma igår att jag trodde på gud, och att ja ber! xD Nu kan ni få sitta och fundera på om det är sant eller om ja bara skämtar!

Va nyss på det kortaste mötet på arbetsförmedlingen någonsin! Ungefär fem minuter tog det! Jag tror att han blev nöjd på mig när ja ljög om att ja sökt jobb på Ica i Ekshärad! :P



Nu ska ja vattna blommor, och sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0