back home!

Hej! :)

Nu har jag äntligen kommit tillbaka hem! Tror aldrig det gått så fort hem från Karlstad någon gång. ^^ haha
Ja, nu sitter jag i alla fall här och försöker ta mig till Exär, men det känns ganska hopplöst, alla är ju fulla, eller dom dricker väl i alla fall. Plus att dom få som är nyktra med mig ORKAR inte köra!! Vadå jävla inte orkar. ;)


Jag kan i alla fall säga att ja överraserat mitt bankkonto idag! Handlade för 1231 kronor! Har ganska lite pengar kvar nu, haha, men då har jag i alla fall kläder och grejjer! Okej, ett par solglasögon till och smink är väl inte så behövligt, men JO det är det! :D Måste ju ha sånt med. Va fan man kan ju inte gå runt i samma ögonskugga och solglasögon hela sommaren heller! Då tror väl folk att man blivit knäpp. ;) Nej då, men det är ju alltid roligt och gött att förnya sig lite. :) Även om inte någon annan märker det så gör man ju det själv! Det ger ju en automatisk energi boost! Vilket alltid är gött. :)


Tänkte att jag skulle ta mig en dusch och duscha av mig lite stress och självömkan! Vi syns på andra sidan. :)



love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0