marknad dag 1

Hejsan!

Vilket underbart väder det har varit idag, eller hur. :) Varmt och gött, lite väl blåsigt kanske, men varmt! :D
Marknad i Hagfors den här helgen också. För första gången i historien är det fint väder, ungefär. haha Ska bli fint imorgon med också tydligen, vi får hoppas det. :)

Jag har slutat i Råda också. Det va allt för jävla påfrestande! Vad man än gjorde så va det antingen för sakna, eller så va det fel. Spelade ingen roll vad man gjorde så fanns det nästan alltid något att klaga på. Plus att ja kunde inte äta. Jag va allt för stressad. Så det är gött att få slippa. Känner mig jätte avslappnad nu. Helt underbart. :)

Nu sitter jag och Andreas i Ekshärad, och försöker ta oss till Hagfors. :) Det löser sig nog. :)



pussss


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0