misslyckat


Gokväll! :)

Har vart ett par långa dagar nu, har vart hos Andreas syster för han har snickrat ihop en lekstuga, och jag har lekt med barnen. haha!

Nu sitter jag och Andreas hemma hos honom med en öl och ett vinglas. Ni kan säkert gissa vem som dricker vad! ;) haha. Finns inte mycket till förfest heller. Tjejpolarna åkte för länge sen, innan vi kom tillbaka till Ekshärad, så det va ingen ide. Sen gick vi upp till en av Andreas kompisar, och det gänget. MEN när vi kom dit drog dom bara. :o Hörde inte av sig nått innan eller någonting alls. Ja tycker om dom jätte mycket, men de va faktiskt lite kasst gjort tycker jag.. Men skit samma, då vet man. ;)


Nu ska ja försöka få igång party suget igen, efter allt misslyckande! Vilket inte är helt lätt. Kämpade med det hela dagen, så föll det pladask efter att vi blev lämnade... But I'll try!


Ni får ha det så bra mina kära vänner, och alla andra. ;) Vi kanske syns i skogen! puss



love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0