valborg


Hej vänner!

Hoppas det är bättre med er än vad det är med mig. ;) Nej men ja är jätte sjuk nu igen! Kan inte förstå hur många gånger en människa kan bli förkyld! Det borde finnas någon lag. ;P


Har vart ute en hel helg igen! Måste ge mig med det. Blir ju bara dålig av det. :P I fredas började ja i Ekshärad, sen åkte ja till Hagfors, sen till Ekshärad igen! Blev mycket bilsittande den dagen. Igår va vi i Hagfors. Satt i staffa hela kvällen. Sen drog vi till parken. Men ja drog hem rätt tidigt, för ja är ju som sagt sjuk och fan vet allt. Men jag hade roligt i alla fall. :) Förutom att två 50 åringar satt och berättade för mig hur mycket bättre ja skulle se ut i mer smink! Idioter, ni skulle inte ens våga visa er för folk om ni inte va sminkade. ;P Suck it oldies!


Nu väntar jag på att Andreas ska komma hit. Ska mysa och spela Bingo Lotto! ;)  Kanske vi ska gå med i PRO när vi ända håller på! :D loves it.


Ska ner och käka nu. Men ja kanske råkar få till nått mer sen. ;) puss..


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0